Висновки

 На цій сторінці ви маєте змогу ознайомитись із висновками, щодо напрямку нашого дослідження і висловити власні думки в коментарях!

ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ: ознайомляться з історією появи гри, з основними правилами гри, розвинуть свої фізичні якості, оволодіють прийомами техніки гри та вмінням судити гру, а також сприяють розвитку волейолу в рідному місті.
Проаналізувавши результати онлайн опитувальника, можемо з впевненістю сказати, що гіпотезу було підтверджено. Багатьох учнів зацікавили правила гри у волейбол, вони оволоділи навичками гри у волейбол, а також ще більше розвинули свої фізичні якості.


Під час роботи у проекті ми:
1. Визначили скільки гравців однієї команди знаходиться на майданчику та аргументували свою думку.
  1. Перелічили тих, хто має право ставити блок, пояснили чому саме так, та підготувал відеофрагмент.

  2. Визначили скільки часу дається на подачу, пояснили який гравець здійснює подачу, розповіли про правила яких він повинен дотримуватись.

  3. Описали з яких частин складається розіграш м’яча, підсумували скільки є дотиків в розіграші однієї команди.

  1. Визначили що таке амплуа, описали та перелічили їх,, створили схему.

  1. Визначили до якого рахунку грають партію, та пояснили скільки може бути партій.

  1. Обчислили за яким принципом здійснюється перехід гравців, ознайомилися з можливими положеннями гравців на майданчику, їх розташування, та як вони переміщуються по майданчику, також назвали зони майданчика.

  2. Назвали склад суддівської бригади, визначили обов’язки кожного судді, та провели опитування


І найголовніше, ми більш поглибленно пізнали цю чудесну та цікаву гру: "Волейбол"





ПОДІЛІТЬСЯ ВАШИМИ ВРАЖЕННЯМИ СТОСОВНО НАШОГО ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ І ПРО ВЕДЕННЯ НАШОГО БЛОГУ , БУДЕМО РАДІ КОЖНОМУ КОМЕНТАРЮ !!!

Комментарии